Met zijn superette Vival dingt Fabrice Chiché mee naar de hoofdprijs in de etalageconcours. De onderneming, bekend voor zijn kwaliteit van primeurs, heeft besloten deel te nemen aan het jaarlijks etalageconcours, georganiseerd door het CTIFL (technisch centrum voor groente en fruit).
“Het doel van dit concours is de winkel te mobiliseren. Het is een interprofessionele actie die de producent en de verkoper moet samenbinden”, aldus Marc Lajeunesse van het CTIFL en jurylid. Hij laat weten dat de criteria divers zijn: de algemene indruk die de winkel geeft, dus de aantrekkelijkheid, netheid en de sfeer, maar ook de presentatie van de producten als harmonie van kleur en of seizoensproducten meer waarde wordt toegekend.
De jury, met daarin Marc Lajeunesse, Anne Cécile De Lavade van Interfel en Nicolas Slim van de werknemersorganisatie van kruidenierswinkels, is onder de indruk van de winkel van Chiché. Meer dan 130 verschillende producten worden er aangeboden, waarvan 45 verschillende soorten fruit en 73 soorten groente. Voor Fabrice Chiché is het nog even afwachten of hij hiermee ook daadwerkelijk zal winnen.



Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Van Oers United opereert voortaan onder een nieuw label: Primeale United
- Frank van Kleef treedt terug uit directie Royal Pride Group
- Fotoreportage Finse supermarkten
- "Belgische veilingen onverminderd populair bij Hollandse kopers"
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy