Co-op wil de Britse teelt promoten door het komende jaar op haar versverpakkingen de telers te tonen. Volgens directeur Christine Tacon leert onderzoek dat klanten vertrouwen op de hoogwaardige kwaliteitsproducten van de telers van Co-op. De lancering gaat van start met Cox-appels, Conference-peren, Maris Piper-aardappelen en uien.
Door middel van een QR-code komen de consumenten terecht op een website, die alles vertelt over het product, telers en recepten. De supermarkt onderstreept dat de teeltbedrijven behoren bij de grootste van Groot Brittannië. De nieuwe verpakking vervangt de “Grown By Us” range.



Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy
- Uit de oude doos: Jonika
- Nieuwe paddenstoelenkwekerij krijgt langzaam vorm
- Bezoekersaantallen Floriade blijven sterk achter; dreigende financiële strop kost college de kop
- "Politieke druk overschaduwt wetenschappelijke basis nieuwe wetgeving koudebehandeling Zuid-Afrikaanse sinaasappelen"
Top 5 - afgelopen week
- "Inflatie raakt groenteconsumptie momenteel keihard"
- Greenyard zet versactiviteiten in Verenigd Koninkrijk te koop
- Geert Verweij keert terug naar Canada
- Vrouwen bloot, handel dood? We vroegen het de AGF-groothandels
- "Turkse kersen die nu wellicht deze kant op komen, kunnen voor onnodige prijsdruk zorgen"