Van der Windt breidt service webshop verder uit

Het succes van de nieuwe webshop is voor Van der Windt Verpakking aanleiding de service verder uit te breiden. Klanten, die niet aanwezig zijn op het moment van aflevering, kunnen voortaan zelf aangeven op welke wijze de nabezorging moet worden georganiseerd. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk het pakket op een later moment te ontvangen, op een tijd die door de afnemer zelf wordt bepaald.



Ook kan het pakket in tweede instantie worden bezorgd op een adres met dezelfde postcode, in de meeste gevallen de buren. De derde mogelijkheid, die Van der Windt Verpakking klanten aanbiedt, is om het pakket op te halen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Klanten kunnen via internet aangeven naar welke optie hun voorkeur uitgaat. Ook is de site mobiel beschikbaar voor gebruik met een smartphone.

Sinds de introductie van de webshop vanderwindtverpakking.nl op 16 mei is de webshop een succes. Van der Windt Verpakking heeft de webshop vooral in het leven geroepen om een nieuwe doelgroep aan te spreken. "In veel gevallen gaat het om klanten, die niet bij ons kochten omdat producten per volle pallet werden verkocht‚ÄĚ, zegt Webshopco√∂rdinator Marnix van der Caaij. "We bieden op de webshop de mogelijkheid om producten per doos of per colli te bestellen. Zo hebben we er veel nieuwe afnemers bij gekregen. Het bleek echter dat veel van die nieuwe klanten niet altijd in de gelegenheid waren om de bestelling in ontvangst te nemen. Met de uitbreiding van de service komen we deze groep verder tegemoet."

Van der Windt Verpakking biedt o.a. via de webshop de eigen lijn met HACCP-producten aan, van het Comfortmerk. Het gaat in eerste instantie vooral om producten voor de foodindustrie.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven