Het House of Communication is een van de nieuwe onderdelen van de Horti Fair. In dit themapaviljoen zijn bureaus en adviseurs op het gebied van marketing & communicatie gebundeld. Tijdens de beurs verzorgen zij gratis te bezoeken workshops.
De Horti Fair is de grootste internationale tuinbouwvakbeurs over technologie, innovatie en inspiratie en vindt dit jaar plaats van 1 tot en met 4 november in Amsterdam RAI. De Horti Fair telt dit jaar ruim 580 stands. De organisatie verwacht 30.000 bezoekers
Het credo van de Horti Fair is dit jaar ‘van vierkante meters naar kubieke meters’. De beurs wil meer bieden, onder meer op het gebied van beleving en inhoud. Een voorbeeld van dat laatste zijn de tientallen seminars. Deze duren maximaal 2,5 uur en vinden plaats in zalen met een maximale capaciteit van 175 personen. Bezoekers aan de Horti Fair kunnen gratis deelnemen aan de Horti Fair: Hiervoor kunnen ze zich aanmelden in de online bezoekersregistratie (via www.hortifair.nl). De inschrijving voor deze seminars verloopt boven verwachting, vertelt Horti Fair-directeur Frans-Peter Dechering.
Kleinere bijeenkomsten worden georganiseerd in het House of Communication. Dit is een van de twee nieuwe themapaviljoens op de Horti Fair (de andere is New To Market, dat ruimte biedt aan bedrijven die niet eerder een stand hadden). Het House of Communication heeft als thema 'marketing en communicatie' en is te vinden in hal 8 (stands 0530 en 0528).
Dagelijks vinden in het House of Communication workshops plaats over marketing en communicatie. Ze worden georganiseerd door de deelnemers van die dag. Deze workshops zijn gratis te bezoeken door maximaal vijftien beursbezoekers per bijeenkomst. Vooraf aanmelden is aan te bevelen. Het complete programma staat op www.hortifair.nl/paviljoens/house-of-communication.
Horti Fair-directeur Frans-Peter Dechering: "Marketing en communicatie vormen een steeds wezenlijker onderdeel van de tuinbouwpraktijk. Met het House of Communication hebben die disciplines nu ook hun plek gevonden op de beurs. We hebben daarbij bewust gekozen voor kleine balies, die per dag gehuurd worden. Immers, in de marketing en communicatie, zijn veel kleine bedrijven actief. Zij kunnen zich nu ook deelnemer aan de Horti Fair noemen. Betrokkenheid van de marketing- en communicatieprofessionals is belangrijk voor zowel de tuinbouw als de beurs."



Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy
- Uit de oude doos: Jonika
- Nieuwe paddenstoelenkwekerij krijgt langzaam vorm
- Bezoekersaantallen Floriade blijven sterk achter; dreigende financiële strop kost college de kop
- "Politieke druk overschaduwt wetenschappelijke basis nieuwe wetgeving koudebehandeling Zuid-Afrikaanse sinaasappelen"
Top 5 - afgelopen week
- "Inflatie raakt groenteconsumptie momenteel keihard"
- Greenyard zet versactiviteiten in Verenigd Koninkrijk te koop
- Geert Verweij keert terug naar Canada
- Vrouwen bloot, handel dood? We vroegen het de AGF-groothandels
- "Turkse kersen die nu wellicht deze kant op komen, kunnen voor onnodige prijsdruk zorgen"