Boy George vindt €5000 te weinig voor AH-komkommersong

De Engelse zanger/diskjockey George Alan O’Dowd (1961), beter bekend als Boy George, is boos. Boy George is boos omdat EMI de makers (reclamebureau TBWANeboko) van de Albert Heijn-commercials toestemming gaf om zijn nummer Karma Chameleon voor ‘slechts’ €5000 te gebruiken voor de één na laatste van de ‘zomerhit-commercials’ van Albert Heijn over goedkope komkommers: "Tweede komme-komme-kommer gratis"



Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.