De Engelse zanger/diskjockey George Alan O’Dowd (1961), beter bekend als Boy George, is boos. Boy George is boos omdat EMI de makers (reclamebureau TBWANeboko) van de Albert Heijn-commercials toestemming gaf om zijn nummer Karma Chameleon voor ‘slechts’ €5000 te gebruiken voor de één na laatste van de ‘zomerhit-commercials’ van Albert Heijn over goedkope komkommers: "Tweede komme-komme-kommer gratis"


Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy
- Uit de oude doos: Jonika
- Nieuwe paddenstoelenkwekerij krijgt langzaam vorm
- Bezoekersaantallen Floriade blijven sterk achter; dreigende financiële strop kost college de kop
- "Politieke druk overschaduwt wetenschappelijke basis nieuwe wetgeving koudebehandeling Zuid-Afrikaanse sinaasappelen"
Top 5 - afgelopen week
- "Inflatie raakt groenteconsumptie momenteel keihard"
- Greenyard zet versactiviteiten in Verenigd Koninkrijk te koop
- Geert Verweij keert terug naar Canada
- Vrouwen bloot, handel dood? We vroegen het de AGF-groothandels
- "Turkse kersen die nu wellicht deze kant op komen, kunnen voor onnodige prijsdruk zorgen"