Lidl zet zich samen met de Belgische Cardiologische Liga in voor de strijd tegen overgewicht en hart- en vaatziekten. Om dit initiatief bekend te maken bij de consument schenkt Lidl op woensdag 28 september in al haar Belgische filialen aan elke klant een gratis appel. Dit meldt Editiepajot. Op maandag 26 september startte namelijk de ‘Week van het hart’ en dit is hét moment bij uitstek om even stil te staan bij de grote impact van bepaalde voeding op onze gezondheid.
Lidl België en de Cardiologische Liga bundelen vanaf september de krachten met als doel de consument bewust te maken van het belang van een gezonde levensstijl. Hart- en vaatziekten behoren steeds meer tot de grootste doodsoorzaken in België. De Cardiologische Liga informeert de bevolking ter voorkoming van dergelijke aandoeningen.
Klik hier voor het artikel van Editiepajot.com


Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy
- Uit de oude doos: Jonika
- Nieuwe paddenstoelenkwekerij krijgt langzaam vorm
- Bezoekersaantallen Floriade blijven sterk achter; dreigende financiële strop kost college de kop
- "Politieke druk overschaduwt wetenschappelijke basis nieuwe wetgeving koudebehandeling Zuid-Afrikaanse sinaasappelen"
Top 5 - afgelopen week
- "Inflatie raakt groenteconsumptie momenteel keihard"
- Greenyard zet versactiviteiten in Verenigd Koninkrijk te koop
- Geert Verweij keert terug naar Canada
- Vrouwen bloot, handel dood? We vroegen het de AGF-groothandels
- "Turkse kersen die nu wellicht deze kant op komen, kunnen voor onnodige prijsdruk zorgen"