elke klant gratis appel

Lidl België strijd tegen overgewicht

Lidl zet zich samen met de Belgische Cardiologische Liga in voor de strijd tegen overgewicht en hart- en vaatziekten. Om dit initiatief bekend te maken bij de consument schenkt Lidl op woensdag 28 september in al haar Belgische filialen aan elke klant een gratis appel. Dit meldt Editiepajot. Op maandag 26 september startte namelijk de ‘Week van het hart’ en dit is hét moment bij uitstek om even stil te staan bij de grote impact van bepaalde voeding op onze gezondheid.

Lidl België en de Cardiologische Liga bundelen vanaf september de krachten met als doel de consument bewust te maken van het belang van een gezonde levensstijl. Hart- en vaatziekten behoren steeds meer tot de grootste doodsoorzaken in België. De Cardiologische Liga informeert de bevolking ter voorkoming van dergelijke aandoeningen.

Klik hier voor het artikel van Editiepajot.com

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven