Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"duurzaamheid, bio, fairtrade en mvo"

Lidl neemt verantwoordelijkheden voor toekomst

Discounter Lidl plaatste afgelopen zaterdag een paginagrote advertorial in een landelijk dagblad om de verschillende activiteiten van de formule extra onder de aandacht te brengen.

Een artikel over de verantwoordelijkheid die Lidl neemt als het om verduurzaming gaat, beslaat het grootste gedeelte van de pagina. 'Lidl Nederland op weg naar morgen' is dan ook niet voor niets de titel van het stuk. Het artikel gaat in op onder andere de duurzaamheid van de vestigingen, het assortiment Fairtrade en biologische producten bij de Lidl en de initiatieven van de formule op het gebied van maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Naast dit artikel staan twee korte berichten die aangeven waar, wanneer en waarmee de Lidl de afgelopen tijd in het nieuws is geweest. De onderkant van de advertorial is ingevuld met formulespecifieke activiteiten: de inzet van tv-kok Ramon Beuk bij de feestdagen en voor het koken met wereldwijnen in combinatie met de producten van de Lidl.

Bron: Levensmiddelenkrant
Publicatiedatum: