Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne Verwerkte Groenten leidt tot actievere betrokkenheid diëtisten

De 3-jarige campagne 'Verwerkte Groenten, lekker en gezonder dan je denkt' had als doelstelling het imago te beïnvloeden van verwerkte groenten en het vergroten van kennis over de voedingswaarden. De primaire doelgroep waren intermediairen zoals diëtisten, huisartsen, GGD's en de pers.

De concrete resultaten van de internationale campagne in samenwerking met de VLAM (België), Unilet (Frankrijk) en OEITFL (de Europese organisatie van de verwerkende industrie) zijn:

- na 3 jaar was 53% van de doelgroep bekend met de campagne
- 41% van de diëtisten heeft de folder aangevraagd
- bijna alle diëtisten zijn nu bekend met het begrip ‘Verwerkte Groenten’.
- diëtisten vinden verwerkte groenten vooral gemakkelijk (96%), gezond (88%) en iets minder smaakvol (58%)
- 28% diëtisten zegt hun communicatie naar cliënten te hebben aangepast naar aanleiding van de campagne Verwerkte Groenten.

Voorjaar 2011 start de nieuwe campagne Verwerkte Groenten.

Klik hier voor meer informatie

Bron: Groentenfruitbureau.nl


Publicatiedatum: