Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Puur & Zinnenprikkelend succes op Margriet Winterfair 2010

Met de inzending van het belevingsplein onder de naam Puur & Zinnenprikkelend werd er door een groep agrarische ondernemers een succesvolle belevingspresentatie neergezet op de Margriet WinterFair 2010. Gedreven door nieuwsgierigheid, interesse, lekkere trek of gewoon door de belangstelling naar bijzondere decoratieve en smakelijk producten bezochten de bezoekers van de Margriet WinterFair vaak verschillende keren op de dag het belevingsplein Puur & Zinnenprikkelend.



Of het nu was om het unieke nieuwe smaken van spruiten welke uitstekend tot zijn recht kwamen in het speciale recept van Telersvereniging VersDirect in samenwerking met de spruitentelers in Nederland of de heerlijke Van Enckevort Aardbeien, de smaken van Discover Fresssh, Bon Radis van Zwinbrothers, de Vitalientje cocktailtomaatjes, de ‘nJOYfood zwarte knoflook, jam’s en koeken, de soepen en sausen van de Kleinste soepfabriek. Alle producten werden met smaak genuttigd. Even groot bleek de belangstelling voor de decoratieve en geurige producten van Unicum Freesia, Ammerlaan Orchideeën en WallFlower en de violen van de Kwekerijen Van der Plas, Wouters en Baas. Elke dag was het een drukte van jewelste op het speciaal ingerichte marktplein.



De gasten konden veel proeven, ruiken, beoordelen en informatie verzamelen en geven. Het bleek dat zij er van genoten. Veel bezoekers lieten weten dat zij de producten bijzonder apprecieerden en belangstelling hebben deze producten beter te kunnen traceren winkelschap. Ook kwam naar voren waarde te hechten aan het kennen van de producent van het product. Nieuwe kansen voor de tuinbouw
De Margriet WinterFair werd bezocht door ruim 72.000 bezoekers en de veel .daarvan hebben genoten van de producten van de Authenticiteit, gezelligheid, smaak geur en informatie van de Puur & Zinnenprikkelende producten. Een impressie op van de verleidelijke presentatie kunt u bekijken op de website www.puur-zinnenprikkelend.nl.
 
De thema-inzending werd verzorgd door EPI Naaldwijk.
 
Publicatiedatum: