Puur & Zinnenprikkelend succes op Margriet Winterfair 2010
Of het nu was om het unieke nieuwe smaken van spruiten welke uitstekend tot zijn recht kwamen in het speciale recept van Telersvereniging VersDirect in samenwerking met de spruitentelers in Nederland of de heerlijke Van Enckevort Aardbeien, de smaken van Discover Fresssh, Bon Radis van Zwinbrothers, de Vitalientje cocktailtomaatjes, de ‘nJOYfood zwarte knoflook, jam’s en koeken, de soepen en sausen van de Kleinste soepfabriek. Alle producten werden met smaak genuttigd. Even groot bleek de belangstelling voor de decoratieve en geurige producten van Unicum Freesia, Ammerlaan Orchideeën en WallFlower en de violen van de Kwekerijen Van der Plas, Wouters en Baas. Elke dag was het een drukte van jewelste op het speciaal ingerichte marktplein.
De gasten konden veel proeven, ruiken, beoordelen en informatie verzamelen en geven. Het bleek dat zij er van genoten. Veel bezoekers lieten weten dat zij de producten bijzonder apprecieerden en belangstelling hebben deze producten beter te kunnen traceren winkelschap. Ook kwam naar voren waarde te hechten aan het kennen van de producent van het product. Nieuwe kansen voor de tuinbouw
De Margriet WinterFair werd bezocht door ruim 72.000 bezoekers en de veel .daarvan hebben genoten van de producten van de Authenticiteit, gezelligheid, smaak geur en informatie van de Puur & Zinnenprikkelende producten. Een impressie op van de verleidelijke presentatie kunt u bekijken op de website www.puur-zinnenprikkelend.nl.
De thema-inzending werd verzorgd door EPI Naaldwijk.