Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hispa steekt zich in een fruitig nieuw jasje

Een nieuwe naam, een nieuwe huisstijl, een frisse instelling: Hispafruit gaat voortaan als Hispa door het leven, gestoken in een fruitig nieuw jasje. Als één van de meest toonaangevende groente- en fruitimporteurs in Europa, begrijpt Hispa als geen ander hoe belangrijk een goede uitstraling is. Voor klanten, maar ook voor leveranciers, producenten en natuurlijk de eigen medewerkers. Met de nieuwe huisstijl gaat Hispa vol enthousiasme de toekomst tegemoet. Een toekomst waarin de relaties van het bedrijf nóg beter bediend kunnen worden.

In minder dan twee decennia is Hispafruit uitgegroeid tot een groente- en fruitimporteur van formaat. Met 85 mensen in dienst en circa 30.000 m2 aan bedrijfsruimte in het centraal gelegen Barendrecht, werkt het bedrijf vol passie aan de import, verwerking en distributie van groente en fruit uit alle hoeken van de wereld. Dat vraagt om een passende naam en een passende uitstraling. Om zo dicht mogelijk bij de wortels van het bedrijf te blijven, is gekozen voor Hispa. Herkenbaar én toepasselijk.

Hispa is een afkorting van Hispania (oude Romeinse benaming van Spanje), een referentie naar de Spaanse afkomst van de oprichter van het bedrijf, de heer J.M. González Pérez. Hij richtte Hispafruit in 1988 op en begon met de import van fruit uit Spanje, Italië, Frankrijk, Griekenland en andere Zuid-Europese landen. Twee jaar later breidde de import zich uit naar Zuid-Amerikaanse landen als Chili, Argentinië, Uruguay en Brazilië. Inmiddels importeert Hispa groente en fruit uit 45 naties verspreid over de hele wereld.

In de vernieuwde uitstraling van Hispa nemen kwaliteit, duurzaamheid en openheid een belangrijke plaats in, net zoals ze dat doen in de dagelijkse activiteiten van het bedrijf. Het reclamebureau campagnerotterdam heeft de restyling van Hispa voor haar rekening genomen. Van visitekaartjes tot folders en van briefpapier tot advertenties, de nieuwe huisstijl van Hispa is fris, helder en transparant - met de mooie, smakelijke producten van het bedrijf in een centrale rol. Daarnaast is er een bijzondere imagocampagne gemaakt, die er vooral op gericht is het 'gevoel van
Hispa' op een pakkende manier over te brengen.

Goede eigen mensen, trouwe klanten en leveranciers vormen de pijlers van Hispa. Dat hebben ze altijd gedaan en zullen ze ook blijven doen. We blijven sterke partnerships aangaan met diverse ketenpartners, zoals producenten, zaadveredelaars en transporteurs. Kwaliteit vanaf de bron dus. Hispa is nog altijd de sterke en transparante partner van afnemer en leverancier. Onze uitstraling past daar nu nóg beter bij.

Voor meer informatie:
HISPA B.V.
Handelscentrum ZHZ
Loods 49-60, 2991 LD Barendrecht
Tel: +31 (0)180 641700
www.hispa.nl
Publicatiedatum: