Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Frieda’s Specialty Produce merkt nut van sociale media

Frieda’s informeert detaillist en consument met filmpjes over onbekende agf

Frieda’s Specialty Produce heeft een YouTube-kanaal gelanceerd met vijf korte filmpjes over de jicama, bittere meloen, bloedsinaasappel, kiwano-meloen en cactuspeer. Het doel van de filmpjes is om detailhandelaren en consumenten op een onderhoudende manier te informeren over onbekende groenten en fruit. Het bedrijf wil maandelijks een nieuw filmpje posten. De filmpjes zijn te vinden via: www.youtube.com/friedasproduce



Volgens woordvoerder Hazel Kelly is het gebruik van sociale media voor het bedrijf al succesvol geweest. "Het is een manier om onze consumenten rechtstreeks te bereiken. Sociale media doorbreekt de barrières tussen Business-to-Business (B2B) en Business-to-Consumer (B2C)!"
Publicatiedatum: