Frieda’s Specialty Produce merkt nut van sociale media

Frieda’s informeert detaillist en consument met filmpjes over onbekende agf

Frieda’s Specialty Produce heeft een YouTube-kanaal gelanceerd met vijf korte filmpjes over de jicama, bittere meloen, bloedsinaasappel, kiwano-meloen en cactuspeer. Het doel van de filmpjes is om detailhandelaren en consumenten op een onderhoudende manier te informeren over onbekende groenten en fruit. Het bedrijf wil maandelijks een nieuw filmpje posten. De filmpjes zijn te vinden via: www.youtube.com/friedasproduce



Volgens woordvoerder Hazel Kelly is het gebruik van sociale media voor het bedrijf al succesvol geweest. "Het is een manier om onze consumenten rechtstreeks te bereiken. Sociale media doorbreekt de barrières tussen Business-to-Business (B2B) en Business-to-Consumer (B2C)!"

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven