Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw concept bij Deen

Consumenten vinden in de Deen supermarkt ruim 45 nieuwe producten. Deze Leev-producten komen rechtstreeks uit de natuur. De lijn bestaat uit losse theeblaadjes, muesli, chips, noten, sappen, theedranken, fruit en kruidwater en een range verzorgingsproducten. Al deze producten zijn zo samengesteld dat ze van nature vol zitten met 100 procent natuurlijke ingrediƫnten.


Winst op deze producten gaan de zorgboerderij De Klompenhoeve.

De hoofddoelstelling van Leev is niet alleen dat de consument lekker en gezond leeft, het merk wil zich ook actief inzetten voor anderen. Leo Voorwinden: "Alles wat we verdienen met de verkoop van Leev producten gaat naar projecten voor mensen die het net iets minder getroffen hebben. Hierin kiezen we voor natuur, landbouw en kleinschalige zorg. In het geval van Deen willen we graag zorgboerderij de Klompenhoeve in Egmond aan de Hoef steunen. Hier gaat zorg voor mensen met een handicap hand in hand met alles rond onze natuur en beter leven."

Deen supermarkten doet al jaren zaken met de Klompenhoeve. Daarom is deze zorgboerderij gekozen om het hele budget van Deen en Leev te schenken. Hierdoor laat de samenwerking actief zien dat de winst op verkochte producten direct in de omgeving wordt besteed.
Publicatiedatum: