Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Philip Smits Influencer of the Year 2010 in de voeding- en drankensector

Tijdens het jaarlijkse StrategiePlatform Voeding en Dranken is Philip Smits, CEO van The Greenery, verkozen tot Influencer of the Year. De verkiezing kwam tot stand na uitgebreide interviews en een schriftelijk onderzoek van het StrategiePlatform onder beslissers uit de sector.

In het Figi Theater te Zeist is aan ongeveer 100 aanwezigen gepresenteerd dat Philip Smits deze eervolle vermelding krijgt. Helaas kon hijzelf vanwege aanwezigheid in het buitenland niet zelf de award in ontvangst nemen. De aanwezigen brachten bij aanmelding voor het event hun stem uit op drie genomineerde kandidaten voor de award. Naast Philip Smits waren dit jaar ook Emmo Meijer, SVP Global Foods R&D van Unilever en Richard den Hollander, General Manager van PepsiCo genomineerd.

Philip Smits ontving de meeste stemmen mede vanwege zijn durf, ambitie en onverstoorbare focus op het gebied van duurzaamheid in de sector en eigen organisatie.

Een korte reactie van Philip Smits: "Ik ben uitermate vereerd met de toekenning van deze eervolle vermelding. Ik zie het vooral als een erkenning voor de inspanningen die The Greenery geleverd heeft om de categorie groente en fruit te professionaliseren en haar positie binnen de Voeding en Dranken sector te versterken."
 
Publicatiedatum: