



Abonneren
Vacatures
- Rozenplanner
- Ervaren Internationaal Salesmanager
- Int. Product- en Cropspecialist Propagation (opkweek)
- (Jr.) Specialist Duurzaamheid en Data
- Junior Kwaliteitscontroleur
- Productieleider
- Salesmanager substraten West-Europa
- Manager Quality Assurance (QA)
- Accountmanager Data Management - Agri
- Head Grower Greenhouse Canada
Top 5 - gisteren
- "Vanaf maandagmorgen is het helemaal losgegaan op de uienmarkt"
- Omzet Vershal Boontjes in drie jaar tijd naar ruim 3,5 miljoen euro
- Eosta overgenomen door Anders Invest
- Eerste komkommers van Qcumber bij The Greenery geveild voor Kika
- "Costa Ricaanse meloenenseizoen start met meer Cantaloupe- en minder gele meloenen"
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Aanrijding heeft positief gevolg
Zoals je op de foto kunt zien, is Vitalientje dolblij met haar nieuwe promotie auto (de vorige moest helaas versneld worden afgeschreven na de botsing bij Koppert Cress). De vaste chauffeuse en persoonlijke coach van Vitalientje, Marit Klapwijk, zal Vitalientje (die een vaste plaats heeft op de bijrijdersstoel) van de ene promotieactiviteit naar de andere vervoeren en samen met Vitalientje haar naamgenootjes onder de aandacht brengen bij inkopers en consumenten.
Vitalientje heeft voor haar trouwe fans inmiddels een eigen site www.vitalientjes.nl en een eigen hyves www.vita-lientje.hyves.nl waarop zij verslag doet van haar activiteiten. Vitalientje staat volgens recent onderzoek van René van Paassen in opdracht van het productschap tuinbouw, nu al op de vierde plaats qua naamsbekendheid. Vitalientjes worden door consumenten omschreven als heerlijke frisse en zoete tomaatjes waar je niet van af kunt blijven en die nog lekkerder zijn dan bonbons.
Reden temeer dus voor Vitalientje om extra aandacht te besteden aan de promotie van haar naamgenootjes, want zij wil graag mensen blij maken. Dat ook kinderen gek zijn op Vitalientjes is wel te zien op de foto, deze kleine meid krijgt bij het zien van Vitalientjes van enthousiasme bijna net zulke rode wangen als Vitalientje zelf.
Vitalientjes worden geteeld op het bedrijf van Royal Pride Holland in Middenmeer en voldoen net als de cocktail-, cherry tros-, grove en fijne trostomaten die op dit bedrijf geteeld worden aan de strenge eisen van "Milieukeur duurzame glasgroenten" Vitalientjes zijn door de handel jaarrond te verkrijgen bij FresQ dochter FrEsteem. Consumenten kunnen voor deze heerlijke gezonde snack tomaatjes terecht bij o.a. Coop en Hoogvliet supermarkten.
Voor meer informatie zie:
www.fresteem.nl
www.vitalientjes.nl
www.royalpride.nl
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector: