Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FruitMasters ontketent opnieuw een Disney-rage

Hoe krijg je kinderen enthousiast? Juist, met Disney! "Fruit is niet alleen lekker, maar nu ook nog eens leuk", beamen diverse (food)bloggers op social media. De rage rondom de Disney Emoji-spaaractie van FruitMasters - in samenwerking met Disney - is weer ontketend. De Smulfruit campagne draagt bij aan het welzijn en de gezondheid van kinderen door hen te stimuleren meer fruit te eten.



Smulfruit: gezond, lekker én leuk!
Kleurrijke verpakkingen en hippe stickers van onder andere Disney's Frozen, Disney-Pixar's Toy Story, Monsters & co en Finding Dory. Het is een vrolijke boel op de fruitafdeling! Het is niet voor het eerst dat FruitMasters en Disney op deze manier de handen ineenslaan. Eerder bleek de Tsum Tsum-actie in 2017 een groot succes! Die spaaractie krijgt nu een vervolg met Disney Emoji. Bij de aankoop van appelen, peren of blauwe bessen van Smulfruit®, ontvangen kinderen een kaartje met een sticker. Op www.smulfruit.com kan een gratis stickerboek worden besteld waarin de zestig verschillende stickers geplakt kunnen worden. Daarnaast staat er op elk kaartje ook een spaarcode voor vrolijke Disney Emoji bagclips. In ruil voor vier codes ontvangt de consument al zo'n lieve, leuke, gekke of vrolijke Emoji. En het allerleukste is… er zijn 25 verschillende Disney Emoji's die de consument kan sparen!

Liefde voor Disney én fruit
Van de liefde voor Disney naar een voorkeur voor fruit! Dat is het doel van de campagne. Twee stuks fruit eten per dag draagt bij aan een gezonder levenspatroon. FruitMasters draagt daar, met de aantrekkelijke Smulfruit-campagne, aan bij door de keuze voor fruit voor kinderen leuker en voor ouders makkelijker te maken. Jong starten met het eten van fruit vergroot de kans dat de jonge consument ook op latere leeftijd een gezond voedingspatroon nastreeft.
Publicatiedatum: