Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Fruithandelaar en fietsenfabrikant promoten samen appelras
Crunch Time Apple Growers is de samenwerking met fietsenfabrikant Schwinn aangegaan om zijn SnapDragon appelen te promoten en de naamsbekendheid van deze nieuwkomer op de markt te vergroten. Tijdens de reclamecampagne regent het prijzen en is er in de maand november iedere week een fiets te winnen. Rena Montedoro, marketingmanager bij Crunch Time, is blij met de gezamenlijke promotiecampagne. "Deze co-promotie is een geweldige manier om de waarden van ons merk te delen en ervoor te zorgen dat SnapDragon nog meer consumenten bereikt," legt Montedoro uit.
SnapDragon-teler Mark Russel, die tevens hoofd van het Crunch Time marketingcomité is, vertelt dat 145 telers in de staat New York SnapDragon appelen telen. Onze marketingboodschap luidt: 'SnapDragons zijn gezond en passen perfect bij een actieve levensstijl.' "We zijn blij dat een wereldwijd gerenommeerd fietsenmerk als Schwinn de samenwerking met ons aan is gegaan," aldus Russel.
De promotie-activiteiten, die op 5 oktober van start gingen, zijn een groot succes. Tot dusver deden er 10.000 mensen aan mee. Deelnemen kan via de website snapdragonapple.com/Schwinn.
In 2015 maakte het ras SnapDragon officieel zijn debuut op de markt. De appel stamt af van het ras Honeycrisp. Dankzij zijn smaakprofiel, maat en extra knapperige 'bite' valt het ras met name bij millennials en babyboomers in de smaak. Dit jaar zag Crunch Time Growers zijn oogst van het ras met 60% groeien. SnapDragon appelen zijn te koop bij landelijke supermarktketens zoals Costco, HEB, Aldi en Whole Foods en in de boerderijwinkels van Crunch Time Growers in heel de staat New York.