Lidl begint fel bio-offensief

Vorige week zette Lidl 60 biologische producten in het schap onder het eigen label BioOrganic. "Duurzaam hoeft niet duur te zijn", stelt de discounter. Met het prijsniveau dat Lidl hanteert, lijkt een heus offensief te zijn gestart die biologische speciaalzaken de nodige hoofdbrekens zal opleveren. De prijzen van sommige producten zijn bij Lidl soms (meer dan) de helft lager dan bij de speciaalzaken. Er gaan stemmen op die zeggen dat de markt voor bioproducten hierdoor ook tot een verdringingsmarkt op prijs verwordt.

Foodlog ging op onderzoek uit en constateerde grote prijsverschillen. Benieuwd naar welke? Lees hier het hele artikel.




Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven