Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
oogst 5% groter

Verkoopseizoen Junami van start

Junami ligt weer stralend in de schappen. "De kwaliteit, de bewaarbaarheid en de hoeveelheid Junami appels zien er uitstekend uit, zodat dit premium clubras wederom nagenoeg jaarrond geleverd kan worden", aldus Philip Smits van Inova Fruit. "Junami heeft een succesvol jaar achter de rug. De kwaliteit van de appel was tot het laatste moment bijzonder goed, wat de kracht is van dit premium clubras. Het verkoopseizoen is mede daardoor naar tevredenheid afgesloten", vertelt hij verder. Dat heeft vertrouwen geschept bij de opening van het nieuwe seizoen, met een oogst die wederom van top kwaliteit is. Het totaal geoogste volume ligt 5% hoger ten opzichte van vorig jaar. In Nederland is de productie stabiel gebleven, maar de groei heeft met name in Duitsland en Engeland (+30%) plaatsgevonden. De smaak is vertrouwd knapperig, sappig en fruitig.



Hockeyster Naomi van As zet zich ook komend jaar in om de actieve, sportieve Junami doelgroep te benaderen. Fotografie: Jasper van de Gein Fotografie


Nieuwe campagne
De consumptie van appels is in Nederland de afgelopen jaren gedaald van eenentwintig naar achttien kilo per jaar per persoon. De aandacht van de nieuwe Junami campagne is gericht op de winkelvloer, waar de consument wordt geprikkeld om het premium clubras te kopen. Komend jaar met een knipoog naar het schap, waarbij humor een belangrijke rol gaat spelen. Naomi van As zal daar ook in de nieuwe campagne aan bijdragen, samen met een fris in het leven geroepen "vintage Junami sporter". Via de combinatie radio en online media zal het miljoenenpubliek worden bereikt en zullen alle shop promoties worden ondersteund.


Junami wordt gepositioneerd als de ideale break voor tussendoor: Have a Junami break & feel great! Of je nu aan het sporten bent, of aan het werk, op een feestje bent of helemaal opgaat in een film. Er zijn veel Junami break momenten op te noemen, waarna je dorst is gelest en je je weer helemaal fris en fit voelt. Dit mentale aspect na het eten van een frisse, sappige Junami wordt in de nieuwe campagne extra benadrukt. Inmiddels ligt Junami al in de schappen van vele supermarkten.

Publicatiedatum: