Verkoopseizoen Junami van start
Hockeyster Naomi van As zet zich ook komend jaar in om de actieve, sportieve Junami doelgroep te benaderen. Fotografie: Jasper van de Gein Fotografie
Nieuwe campagne
De consumptie van appels is in Nederland de afgelopen jaren gedaald van eenentwintig naar achttien kilo per jaar per persoon. De aandacht van de nieuwe Junami campagne is gericht op de winkelvloer, waar de consument wordt geprikkeld om het premium clubras te kopen. Komend jaar met een knipoog naar het schap, waarbij humor een belangrijke rol gaat spelen. Naomi van As zal daar ook in de nieuwe campagne aan bijdragen, samen met een fris in het leven geroepen "vintage Junami sporter". Via de combinatie radio en online media zal het miljoenenpubliek worden bereikt en zullen alle shop promoties worden ondersteund.
Junami wordt gepositioneerd als de ideale break voor tussendoor: Have a Junami break & feel great! Of je nu aan het sporten bent, of aan het werk, op een feestje bent of helemaal opgaat in een film. Er zijn veel Junami break momenten op te noemen, waarna je dorst is gelest en je je weer helemaal fris en fit voelt. Dit mentale aspect na het eten van een frisse, sappige Junami wordt in de nieuwe campagne extra benadrukt. Inmiddels ligt Junami al in de schappen van vele supermarkten.