Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vanaf januari 'Ready to eat' bleekselderij sticks


Tijdens de Fruit Attraction heeft de Spaanse G's Group zijn nieuwste aanwinst voor het AGF-schap gepresenteerd: kant-en-klare bleekselderijstengels.

Onder de merknaam Love Fresh zal G's Group dit nieuwe format in januari op de markt brengen nadat het bedrijf zijn verwerkingsfaciliteit in Murcia in gebruik heeft genomen. G's Group heeft de mogelijkheid echter aangegrepen om het merk Love Fresh alvast onder de aandacht te brengen tijdens Fruit Attraction.

"We hebben hoge verwachtingen over hoe ons product op de markt ontvangen zal worden. Vandaar dat we het graag tijdens Fruit Attraction wilden lanceren. We zijn een grote bleekselderijproducent en beleveren de hele Europese markt met versgesneden producten. We willen dat bleekselderij onderdeel uit gaat maken van de dagelijkse voeding van consumenten. Vandaar dat we een gemakkelijke portieverpakking introduceren die handig mee te nemen is," vertelt Jorge Reig, directeur versproducten bij G's Group Spanje.

Aan de introductie is een originele fotowedstrijd op sociale media verbonden, waarbij via de hashtag #lovefreshattitude foto's met als thema een gezonde levensstijl ingezonden kunnen worden.

Voor meer informatie:
www.gs-fresh.com/
Publicatiedatum: