Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Nieuwe tomatenverpakking
NatureSweet speelt met haar tomatenverpakking, genaamd Constellation, in op de consumentenbehoefte. Deze medley-verpakking heeft vijf tomaten van verschillende maten en kleuren en de verpakking zal volgend jaar landelijk worden uitgebracht.
"Dit product is spannend, omdat het direct voortkomt uit de voorkeuren van de gebruiker, de consument," aldus Michael Joergensen van NatureSweet. "De grote vier toepassingen van tomaten in volgorde zijn: salades, sandwiches, snacken en koken. We geven de consument al deze tomaten in een pakket en voegen daar een extra chocolade, hybride cherrytomaat aan toe." De verpakking geeft suggesties over het gebruik van elke tomaat. Momenteel wordt het product slechts in zeven winkelketens aangeboden, maar volgend jaar wordt de medley landelijk gepresenteerd.
"We hebben hoge verwachtingen, omdat dit product divers is, iets groter van formaat is en alle tomaten goed smaken," aldus Joergensen. "Andere medley-items kunnen wekelijks veranderen, omdat deze producten overgebleven tomaten bevatten. Maar wij groeien deze tomaten speciaal voor de verpakking en ieder voldoet aan NatureSweet's standaarden."