"Onze verticale integratie krijgt veel positieve aandacht"
Pomegreat
Pomegreat werd voor het eerst gelanceerd in 2003. "Het grote verschil met POM is dat Pomegreat een juice drink is (dus geen 100% sap). De twee merken zijn daarom complementair aan elkaar want ze beantwoorden aan een andere vraag en een ander type consument."
Ongeroosterde pistachios
"Eén van de belangrijkste innovaties van dit jaar was onze Wonderful Ongeroosterde Pistachios. Dit unieke product in de markt biedt de consument een rauwe Pistache met een originele smaak die zeer dicht aanleunt bij een pistachenoot die net geplukt is van de boom. Deze ongeroosterde pistachenoot heeft een aardse en iets zoetere smaaktoets."
"We sell what we grow"
Anuga is een belangrijke beurs voor The Wonderful Company. "Hier kunnen we onze klanten ontvangen en hen onder andere informeren over innovaties en ander nieuws. Het feit dat de beurs samenvalt met de oogst is vanuit dat standpunt ook belangrijk. Naast bestaande klanten ontmoeten we hier ook nieuwe potentiële klanten van onze merken. We zien een groeiende vraag naar natuurlijke en gezonde producten zoals die van ons. De reacties waren zeer positief. Het feit dat we verticaal geïntegreerd zijn: 'we sell what we grow' krijgt veel positieve aandacht", besluit Tom.
Voor meer informatie:
Tom Hazelof
The Wonderful Company
MC Square
Leonardo Da Vincilaan 19
1831 Diegem - Belgium
www.wonderfulbrands.com
[email protected]