delen kennis, wetenschappelijk onderzoek en ervaring

Van Amerongen CA Technology nodigt collega’s uit

Van Amerongen CA Technology nodigt collega's Absoger, Besseling Group, Fruit Control Equipments, International Controlled Atmosphere, Isolcell, Marvil en Storex uit om de krachten te bundelen door het delen van hun kennis, wetenschappelijk onderzoek en ervaringen over dynamische systemen.

Van Amerongen meent dat risico ontstaat door onwetendheid over wat je aan het doen bent. "Veronderstellingen zonder wetenschappelijke back-up zijn als bomen zonder wortels.Daarom spannen wij ons altijd in om uitgebreid wetenschappelijk onderzoek te publiceren, dat onafhankelijk en gedocumenteerd is, maar ook de praktische toepassing onderschrijft.

Er zijn, zowel lokaal als internationaal, verschillende gedurfde persverklaringen gedaan waarbij beweerd werd "de enige echte" oplossing te hebben voor Dynamic Controlled Atmosphere. Wij zijn er klaar voor om ons ACRmeetsysteem te onderbouwen met diverse onafhankelijke, wetenschappelijke maar ook praktische bewijzen. We willen onze collega's vragen ons hierin te volgen, met als doel: duidelijkheid voor onze klanten.

Waarom deze uitnodiging?
  • Diverse producenten van Dynamische CA systemen (DCA), of bedrijven die deze systemen verkopen, zijn nietopen over het meetprincipe en waarom hun systeem zo succesvol is. Gaat het om de fluorescentie-technologie of is het gebaseerd op de Respiratie Quotiënt? Als men niet precies kan uitleggen wat en hoe er gemeten wordt en wat precies de resultaten zijn, zullen de klanten waarschijnlijk het vertrouwen verliezen. Onderschat nooit het kennisniveau van onze klanten!
  • We vermoeden dat sommige DCA-systemen niet echt 'Dynamisch' zijn. De term 'Dynamisch' gaat niet alleen overhet bepalen van de fermentatielimiet van een hele koelruimte. Het systeem moet deze limiet blijven bepalen eneen advies geven over hoe het zuurstofniveau veranderd moet worden of nog beter deze automatisch aanpassen.
  • Duidelijkheid over commerciële successen is van het allergrootste belang. Klanten willen weten of andere fruittelers de beloofde voordelen ook echt ervaren. Gewoonweg zeggen dat je het beste systeem hebt en dat het is goedgekeurd door een onderzoeksinstituut is niet genoeg. Met duidelijke resultaten zullen klanten in staat zijn om hun eigen keuze te maken.
Van Amerongen nodigt iedereen uit kennis te delen via disqus.com/home/channel/customerscare/. Daarnaast staat Van Amerongen ook op Fruit Logistica.

Meer informatie:
Van Amerongen
Kaja Jansen
E: KJansen@van-amerongen.com
T: +31 344 670 570
www.van-amerongen.com

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven