Edeka op Instagram

Versproducten smaken niet alleen lekker, ze zien er ook goed uit. Daarom stopt de Duitse retailer Edeka nu veel liefde en passie in haar nieuwe Instagram-pagina. Hier staan groenten, fruit, kaas en de heerlijkste recepten in de schijnwerpers. Begin oktober is het officiële Instagram-kanaal van start gegaan. Meermaals per week post Edeka foto's, die vooral voor één ding moeten zorgen: dat de consument zin krijg in lekker eten. Op het Instagram-kanaal vind je warenkennis, receptideeën om na te koken en een extra portie visuele inspiratie – en altijd bijzonder lekker in scène gezet.

Het nieuwe Social Media-profiel richt zich aan iedereen, die vooral één ding met Edeka gemeen heeft: de liefde voor levensmiddelen. "Instagram is voor Edeka in veel opzichten een relevant platform. Met onze Instagram-pagina bereiken we een creatief milieu met een zeer actieve en jonge Commuity, die constant groeit en daarom steeds meer mogelijkheden biedt. Op Instagram kunnen veel ontwikkelingen vroeg herkend worden en wie zich net als Edeka gepassioneerd met eten en genieten bezighoudt, zou hier vertegenwoordigd moeten zijn", verklaart Rolf Lange, leider bedrijfscommunicatie bij Edeka.

Link naar Instagram: www.instagram.com/edeka

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.