Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
binnen aantal jaar een jaarrond beschikbaarheid verwacht

Sweet Sensation seizoen van start

De Nederlandse Sweet Sensation is afgelopen week weer geplukt en vanaf week 42 volop beschikbaar. "Er is opnieuw veel interesse van diverse klanten en we verwachten dan ook een goed afzet seizoen. Door het koude voorjaar is er dit jaar iets minder volume geplukt met een wat fijnere maat, maar de pack-out groter", aldus verkoopcoördinator Ton van Wiggen van The Greenery. "Het afzetseizoen loopt naar verwachting tot halverwege maart 2016. Daarnaast wordt de Sweet Sensation in steeds meer landen geteeld op het zuidelijk halfrond waardoor we binnen een aantal jaar een jaarrond beschikbaarheid verwachten."


Ton van Wiggen met de eerste oogst

Onderscheidend
Sweet Sensation onderscheidt zich qua kleur en smaak ten opzichte van alle andere beschikbare peren. Naast Europa kon de peer tijdens de Asia Fruit Logistica afgelopen maand rekenen op een uitstekende ontvangst waardoor dit jaar volume geëxporteerd wordt naar deze nieuwe markt.



Sweet Sensation is wederom duidelijk herkenbaar aan de haar onderscheidende merkidentiteit. Met de slogan 'Love at First Bite' wordt dit seizoen een marketingcampagne gestart met winkeldemonstraties, on-pack promoties en verschillende advertenties. Hiermee worden de onderscheidende kenmerken van de peer nog sterker benadrukt bij zowel de retailer als consument.



Verpakkingen
De Sweet Sensation peer is verkrijgbaar in een een- of tweelaags gelegde verpakking met herkenbare Sweet Sensation doos en PLU sticker of verpakt per vier in een aantrekkelijke consumentenverpakking.

Product informatie
Voor product- en commerciële informatie kunt u terecht bij The Greenery
Ton van Wiggen, tel. +31 (0)180 656 945, e-mail: t.vanwiggen@thegreenery.com.

Publicatiedatum: