Sesamstraat-kidsmarketing met pitloze watermeloenen

Giumarra Nogales kondigt aan eind maart te beginnen met het verzenden van de Nature's Partner-meloenen. Er worden in Mexico geteelde pitloze watermeloenen aangeboden, als onderdeel van de ''Sesame Street eat brighter'-campagne. De campagne is bedoeld om kinderen en hun families enthousiast te maken over het eten van watermeloen. Elke individuele watermeloen zal een verwijderbare sticker met informatie over watermeloenen en een kindvriendelijk recept bevatten.


 
De verpakking bevatten afbeeldingen van de Sesamstraat-helden Big Bird en Elmo, evenals het merk van Nature's Partner. Munguia wilde een totaalconcept aanbieden aan de consument door zowel verpakking als stickers te gebruiken. De verpakking zal als eerst de aandacht van de consument trekken. De verwijderbare stickers sluiten de verkoop af met een leuk en informatief design.

"Het is belangrijk om de goede voedingswaarden van watermeloen te benadrukken, maar tegelijkertijd ook een beroep te doen op kinderen", zegt Ben Reilly, manager bedrijfsontwikkeling van Giumarra. "We hebben gekozen voor een recept met een cupcake-vormige watermeloensnack, waar kinderen veel plezier aan zullen beleven."

Giumarra heeft gewerkt met het in Pennsylvania gevestigde Yerecic Label om de verwijderbare stickers en de ontwerpen van Elmo of Oscar te produceren. 





Voor meer informatie:
Megan Schulz
The Giumarra Companies
Tel: +1 213-627-2900
www.giumarra.com
www.naturespartner.com
 

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven