JEM-id gaat aan verswebshop van de toekomst werken
In de verssector draait het voor een groot deel om smaak en beleving. Maar er is zo'n grote verscheidenheid aan producten dat het soms voor een bezoeker erg lastig is om een keuze te maken. De meeste consumentenwebsites werken met een lijst van artikelen, die door middel van een aantal zoekvelden uitgefilterd kan worden, maar kan dit niet veel sneller en beter?
Tijdens Serious Development Request 2014 gaan verschillende teams van developers, creatievelingen en strategen de strijd aan om zo tot het beste idee te komen over de navigatiestructuur van een consumentenwebshop in de verssector. Ieder team werkt een idee uit en vervolgens gaat het testteam de verschillende ideeën testen. Het allerbeste idee wordt aan jou als sponsor gepresenteerd. Ook jij kan ons sponsoren. Het volledige bedrag dat we ophalen tijdens Serious Development Request 2014 gaat naar Wim van den Burg in Kenia. Door €250,- te doneren, zorg je er al voor dat een kind een jaar lang te eten heeft. Meer informatie over de sponsorpakketten vind je op deze website: www.jem-id.nl/nl/SDR-2014 Meedoen is simpel. Je hoeft alleen een mailtje te sturen naar: [email protected]