spreker AGF-Kennis(sen)dag 2014

Gino Van Ossel wint Nederlandse marketingboekenprijs

Retailprofessor Gino Van Ossel heeft met zijn boek Omnichannel in Retail de PIM Marketing Literatuurprijs 2014 gewonnen. De prijs gaat elk jaar naar de auteur die er het best in is geslaagd vernieuwende inzichten in marketing weer te geven.



"Concrete adviezen"

"Omnichannel in Retail" werd uit een lijst van meer dan 50 marketingboeken als winnaar geselecteerd. "Customer Innovation" van Marion Debruyne en "Flame, Flow, Flood" van Rijn Vogelaar waren de andere boeken in de top drie.

"Omnichannel in Retail focust zich uiteraard op de retailmarkt, waarin klantcontact en communicatie steeds meer via meerdere kanalen verloopt. Het unieke van omnichannel in retail is dat het boek uitgaat van de kracht van fysieke retail en hoe deze online verder uitgebouwd kan worden. Het winnende boek van de Marketing Literatuurprijs geeft concrete adviezen en werkwijzen hoe retailers kunnen innoveren", aldus juryvoorzitter Hans Molenaar.

Afgelopen maand sprak Gino van Ossel tijdens de AGF-Kennis(sen)dag.

bron: RetailDetail

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw ad-blocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw Adblocker.