Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
start met druiven, gevold door lime en papaya
FMI lanceert 'Happy'
Fruit Market International uit Ridderkerk gaat een nieuw merk en concept lanceren, genaamd Happy in combinatie met de Happy Fruit Company. De diverse ontwikkelingen in de markt vragen om innovatieve ideeën en creatieve concepten. Met Happy hoopt FMI een alternatieve oplossing te hebben gevonden voor zowel producenten als retailers. De bedoeling is om Happy uit te bouwen tot een creatief en 'Happy' consumenten merk, waarbij producenten de mogelijkheid krijgen om via productunits rechtstreeks te participeren in de afzet van hun productgroep. Ook zullen nieuwe verpakkingen worden gelanceerd.
Via een vaste afdracht per consumentenverpakking aan de Happy Fruit Foundation wil Happy borgen dat er structureel iets extra's gedaan kan worden om niet alleen consumenten en producenten in de supply chain happy te maken, maar ook de arbeiders en hun families in de productiegebieden. FMI hoopt in het voorjaar van 2015 te gaan starten met de eerste producten onder het Happy label.
Gestart wordt met druiven (Happy Grape) maar andere producten (Happy Lime en Happy Papaya) zullen spoedig volgen.