Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw ontwerp Reefer RoRo Ship

Na de bekendmaking van het ontwerp van het nieuwe Reefer RoRo Ship in september 2013, een samenwerking tussen Reefer Intel en de Zweedse rederij Stena Ro Ro, is de ontwikkeling van de tweede versie voortgezet. 

Het schip is bedoeld als transportmiddel voor de wereldwijde handel in bananen. De nadruk ligt op de lage transportkosten (low box rate) door de mogelijkheid om snel en efficiƫnt goederen in de haven (waar 'slow steaming' mogelijk is) te laden en te lossen.

Het Reefer RoRo schip is ontworpen in lijn met milieunormen en heeft een capaciteit van ongeveer 12.500 HC - 6800 HC pallets op cassettes in het binnenruim en nog eens 5.700 HC pallets in gekoelde containers op het bovendek. Alle cargo kan worden gelost in twaalf uur. Het achterdek is 4400 meter lang, wat overeenkomt met 1000 auto's, waarop ook containers kunnen worden geplaatst. Maar met het nieuwe ontwerp algemene project cargo kan ook worden vervoerd. Het plan is dat het schip wordt geladen in twee havens in Midden-Amerika en wordt gelost in de haven van Antwerpen.

Bekijk beelden van het schip op: http://youtu.be/6lOs_p3dDEo?list=UUlT4t4E6N4poudiJ5pCSpxg

Voor meer informatie:
Birger Lindberg Skov
Reefer Intel AG
Tel: +45 20295346
Email: bls@lindbergconsulting.dk

Publicatiedatum: