Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bezoek aan Bakker Barendrecht, AH, Udea en Ekoplaza

Frunet Bio met twintig Spaanse biotelers op excursie naar Nederland



Vorige week vond er voor Spaanse begrippen een redelijk unieke happening plaats.
Frunet Bio heeft twee Nederlandse AGF-klanten bezocht met twintig biotelers uit Spanje. "Het initiatief ontstond vorig jaar tijdens het jaarlijkse etentje met onze telers. De transparantie die wij binnen Frunet willen hebben naar zowel onze klanten als ook onze telers bracht ons op het idee om een bewustwordingsreis te maken.
Onze telers weten dat ze aan Frunet leveren, maar wij wilden ze bekend maken met klanten en omgekeerd de klanten kennis laten maken met onze telers. Tenslotte zijn onze klanten uiteindelijk klanten van de telers", vertelt Richard Soepenberg.



"Doelstelling van de reis was de telers bewust maken van waar hun product terecht komt, hoe het gepresenteerd wordt aan de eindverbruiker en tegen welke prijs.
Het is een andere benadering van marketing. In plaats van veel geld te spenderen aan een stand op een beurs, hebben we besloten hier in te investeren. Tijdens onze trip naar Nederland hebben we op donderdag een bezoek gebracht aan Bakker Barendrecht en natuurlijk aan Albert Heijn, waarna we op vrijdag Udea en Ekoplaza hebben bezocht."





"In beide bedrijven zijn we allerhartelijkst ontvangen en hebben we een presentatie en een rondleiding gehad. De presentaties leidden al snel tot discussies in de zaal over smaak en kwaliteit. We hebben Hollands en Spaans product geproefd en vergeleken. De bezoeken aan de winkels, met name aan de Ekoplaza waren voer voor gesprekken met de aanwezige klanten die het geweldig vonden om de leveranciers van hun bioproduct te kunnen aanspreken", vertelt Richard.



"Na tussendoor ook nog een bezoek te hebben gemaakt aan de nieuwe Markthal in Rotterdam, eindigde de reis in Amsterdam waar het gezelschap bij een Spaans restaurant op vrijdagavond genoot van hun "eigen" keuken met muziek en zang.
Op zaterdagmorgen volgden de nodige toeristische sightseeings in Amsterdam waarna ze dezelfde middag terug vlogen naar Malaga.



Ik wil langs deze weg Rene Geelhoed van Bakker Barendrecht en Sven Henze van Udea heel hartelijk bedanken voor de doorgebrachte tijd en de presentaties. Mede dankzij hun enthousiaste medewerking hebben we deze reis kunnen maken. Het was een doorslaand succes en zeker voor herhaling vatbaar", besluit Richard.



Voor meer informatie:
Frunet Bio
Richard Soepenberg
Tel: + 34 952 52 75 10
Móvil: + 34 661 684 861
Fax.: + 34 952 52 75 11
Ctra. De Algarrobo Km. 2,5
29750 - Algarrobo. MALAGA
Richard@frunet.net
www.frunet.net
Publicatiedatum: