Supermarkten worstelen met veranderend koopgedrag

Albert Heijn verlaagt zijn prijzen om het gevecht met Jumbo, Plus, Lidl en Aldi aan te gaan. Maar vernieuwing in het assortiment en nieuwe innovaties horen ook bij dit gevecht. Ontwikkelingen op de Britse markt wijzen erop dat grote supermarktketens marktaandeel inleveren.



Klik hier voor het volledige artikel van Cor Molenaar, buitengewoon hoogleraar aan Rotterdam School of Management (RSM) onderdeel van de Erasmus Universiteit.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.