door wegvallen grote klant, faillissementen en tarieven

Reorganisatie bij Post-Kogeko

Het wegvallen van een grote klant en een aantal faillissementen in combinatie met de voortdurende druk op de tarieven zijn voor dienstverlener Post-Kogeko aanleiding tot het doorvoeren van strategische aanpassingen.

Post-Kogeko heeft besloten zich volledig te concentreren op haar oorspronkelijke activiteiten, te weten Contract Distributie voor de retail, geconditioneerd (groupage) vervoer in de Benelux en het Verenigd Koninkrijk en Zeecontainertransport.
Gevolg van deze strategische aanpassing is dat een reorganisatieplan moet worden doorgevoerd. De uitvoering hiervan leidt tot het vervallen van circa 100 arbeids-plaatsen. Tijdens het doorvoeren van de reorganisatie blijft het volgens afspraak tijdig beleveren van de klanten zoals altijd centraal staan.

Gevolgen medewerkers
Op 21 november zijn de medewerkers en de ondernemingsraad geïnformeerd en zijn voorts de vakorganisaties uitgenodigd voor overleg.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.