Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Amerikaanse telers proberen jeugd in te winnen voor piepers
Het Amerikaanse Potato Board (USPB) is bezig ervoor te zorgen dat de nieuwe generatie ''de Millennials'' net zoveel genieten van aardappelen als de oudere generaties.
De missie is eenvoudig: het aanmoedigen van Amerikanen om meer aardappelen te eten. Om die reden probeert de organisatie de relatie tussen generatie Y en hun product beter te begrijpen. Het project heet "Aardappelen begrijpen: hoe passen ze in het leven van de Millennial?"
Het rapport bestaat uit informatieve, maar ingewikkelde grafieken over de waarde die de nieuwe generatie hecht aan aardappelen. Ze zien aardappelen niet als iets exotisch of lekkers, maar als iets goedkoop.
Volgens USPB kunnen Millennials worden opgedeeld in vijf types, waarbij elk type kan worden gerepresenteerd als een type aardappel. Er wordt een onderverdeling gemaakt tussen Millennials die graag nieuwe dingen uitproberen, Millennials die dat niet doen, Millennials die koken voor het plezier en Millenials die koken om eten op tafel te hebben. Het plan van de Potato Board is om iedereen er van te overtuigen dat aardappelen hip zijn.