Honeycrunch op weg naar uitstekende oogst

"Honeycrunch - mijn feel-good appel met een bite" begint zijn seizoen 2014/15 met een nieuw logo en slogan en verwacht zijn beste seizoen ooit. 

Crisp Honeycrunch appelen staan bekend om hun balans tussen zoet en zuur. De oogst is op tijd begonnen en de Franse afzetorganisatie Pomanjou is zeer te spreken over de kwaliteit van de appelen: "zowel qua smaak als kleur overtreft deze oogst alle voorgaande."

Marc Bahbah, directeur verkoop bij Pomanjou, verwacht dat de nieuwe marketingpositionering voor een lang en succesvol verkoopseizoen zal zorgen: "Onze nieuwe slogan spreekt consumenten aan die bewust bezig zijn met hun gezondheid. De Honeycrunch is een gezonde, voedzame en heerlijke snack die kan bijdragen aan hun welzijn. Met de gebalanceerde smaak en harmonieuze geel-rode kleur staan onze appelen voor een goed humeur en evenwicht."

Communicatie met vakspecialisten en consumenten
Het logo en de slogan zullen gebruikt worden in alle communicatie - zowel om de consument te bereiken als tegenover vakspecialisten. Na een succesvolle lancering op de German Fruit and Vegetable Congress zal het ras tijdens Fruit Logistica 2015 en in de retail verder gepromoot worden om de naamsbekendheid van de appel te vergroten.

De mening van Duitse consumenten is voor Pomanjou belangrijk. Na tests in de tijdschriften Brandnooz en Eat Smarter zal er dit jaar een test worden gedaan in samenwerking met het Eerdbeerlounge platform. Tot nu toe blijken vooral vrouwelijke Duitse consumenten gek te zijn op de Honeycrunch. Van de 250 Eat Smarter lezers die de appel in 2013 testten, zou 89% de Honeycrunch aanraden aan familie en vrienden. 

Meer informatie
email marc@pomanjou.fr

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven