Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe Sesamstraatverpakking

Met de start van het seizoen 2014/2015 in Californië en Arizona lanceert Sunkist nieuwe citrusverpakkingen met een Sesamstraat-thema. Dit gebeurt in samenspraak met het 'eat brighter!'-initiatief van PMA en Sesame Workshop.

Het programma zal Sesamstraat gebruiken om de consumptie van groenten en fruit bij 2- tot 5-jarige kinderen, ouders en verzorgers te promoten.



In een persbericht wordt gemeld dat Sunkist haar klanten een doos en plastic zak zal aanbieden voor de Navel sinaasappels en een netje voor de makkelijk te pellen mandarijnen. 



Bezoek sunkist.com voor meer informatie.
Publicatiedatum: