Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klant JEM-id genomineerd voor Website van het Jaar

Een klant van JEM-id is genomineerd voor Website van het Jaar 2014! Van 29 september tot en met 7 november kan het Nederlandse publiek zijn stem uitbrengen op zijn favoriete website via dit platform. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens een awardshow op 27 november aanstaande.

De website van 24Kitchen, die overigens niet door JEM-id is ontwikkeld, is de enige AGF-gerelateerde website die genomineerd is voor Website van het Jaar 2014. Voor de AGF-sector liggen er dan ook genoeg kansen op online gebied.

Vanja van der Palm van JEM-id geeft aan dat ze regelmatig hoort dat AGF bedrijven het vooral belangrijk vinden om online vindbaar te zijn. De gemiddelde website uit de AGF-sector is daarentegen redelijk verouderd waardoor ze automatisch minder goed vindbaar zijn in zoekmachines zoals Google. Ook zijn veel AGF-gerelateerde websites niet responsive opgezet, waardoor de websites niet goed zichtbaar zijn op mobiele telefoons en tablets. Een gemiste kans aangezien websites steeds vaker via een mobiele telefoon en/of tablet worden bezocht. Webshops hebben ook nog niet echt voet aan de aarde gekregen in AGF-land.

JEM-id is hét online bureau van het Westland. Naast het ontwikkelen van softwarepakketten voor de AGF- en tuinbouwsector, zoals GreenCommerce en PlantCommerce, heeft JEM-id veel ervaring in het ontwikkelen van websites voor de AGF-sector.


Publicatiedatum: