Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Sainsbury's verandert manier van prijzen
Sainsbury's lanceert een nieuwe campagne op tv, in kranten en in winkels waarin het de consument uitleg geeft over een nieuwe benadering van prijzen. Dit is het resultaat van een 18 maanden durende inzet van het bedrijf om de normale prijzen van producten in de supermarkt te verlagen.
Voor klanten betekent dit dat ze kunnen kopen wat ze willen en wanneer ze willen, aangezien de dagelijkse standaardprijs van de producten betaalbaar zal zijn in plaats van alleen tijdens een promotie.
Marketingdirecteur Sarah Warby: "Klanten vertellen ons dat ze de supermarktprijzen en promoties verwarrend vinden en ze niet altijd weten wie ze moeten vertrouwen als het gaat om het betalen van de juiste prijs."
"Deze feedback hebben we gebruikt om het makkelijker te maken voor klanten om hun favoriete producten te kopen wanneer ze willen. Ze weten dat ze altijd de juiste prijs voor producten betalen zonder dat ze hoeven te wachten op promoties."
"We zullen doorgaan om evenveel promoties te bieden als voorheen die net zo competitief zijn, maar de klanten zullen nu de extra zekerheid hebben dat de prijzen altijd juist zijn bij Sainsbury's, zowel tijdens als buiten de promotie.
De veranderingen die zijn doorgevoerd:
Verlagen van basisprijzen van duizenden producten
Het vereenvoudigen van de Brand Match om duidelijk te maken dat we overeenkomen met de prijzen van Asda wat betreft merken - zelfs als ze in promotie zijn (beginnend 2 oktober)
Het vereenvoudigen van de consumentenervaring door: het weglaten van een verwarrende prijsmechanica zoals breuken en procenten, het consequent gebruik van ronde prijzen voor meer van onze producten en de verplaatsing naar duidelijkere en eenvoudigere schapetiketten en verkooppunten