Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Poolse supermarkten promoten binnenlands product

De Poolse Handel en Distributie Organisatie heeft het initiatief gestart ''Ik eet het omdat het Pools is". Het doel van de campagne is het wederom populair maken van de aankoop en het consumeren van Poolse groenten en fruit. Elk van de deelnemende bedrijven heeft de intentie om het label of het logo op een prominente plek te plaatsen. De campagne ''Ik eet het omdat het Pools is'' zal worden gepromoot door supermarktketens en in de media via catalogi, kranten, billboards en posters.

Jean-Philippe Magre, directeur van E. Leclerc Polen, heeft zonder aarzeling besloten om deel te nemen aan het initiatief. Sinds het prille begin is E. Leclerc altijd al in nauwe samenwerking geweest met regionale producenten in Polen.

Sinds 2011 neemt E. Leclerc al deel aan het lopende programma "Local Producers". Het programma is bedoeld om binnenlandse ondernemers te helpen met het op de markt brengen van hun eigen producten. "Zeker met het Russische embargo zullen wij ons netwerk van Poolse leveranciers ondersteunen", voegt Jean-Phillippe Magre toe. 
Publicatiedatum: