Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Britse supers experimenteren met food-to-go concepten

Omdat de omzet van de grootste Britse supermarktketens al geruime tijd onder druk staat, experimenteren de grote vier supermarktketens in het Verenigd Koninkrijk nu intensiever met nieuwe retailconcepten. Food-to-go is de nieuwste trend.

Zo is Tesco, de grootste Britse supermarktketen, van plan de komende tijd in Londen 80 nieuwe verkooppunten met een food-to-go-formule te openen. Tesco wil hiermee de concurrentie aangaan met de foodservicemarkt, zoals broodjeszaken. Tesco zal de nieuwe winkels met kant-en-klare maaltijden, salades en sandwiches bevoorraden uit de eigen dichtbij gelegen winkels.

Waitrose experimenteert met nieuwe foodservice-concepten, zoals 'grazing areas' waar klanten kunnen genieten van een glas wijn en een bordje eten of kunnen aanschuiven aan een juice bar.


Bron: Berichten Buitenland
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer