Overname AGF Servicepunt door VersPlatform Nederland

Om het dienstenpakket van AGF Servicepunt nog verder te kunnen uitbreiden en centraal te kunnen aansturen binnen de AGF branche, is besloten om dit per 1-1-2014 volledig te laten verzorgen door VersPlatform Nederland.

In 2008 zijn AGF Servicepunt en VersPlatform Nederland een samenwerking aangegaan onder de naam: AGF Servicepunt. Vanuit deze samenwerking zijn er de afgelopen jaren een aantal stappen gemaakt om de groenteman nog beter te ondersteunen op het gebied van marketingcommunicatie. Inmiddels bestaat het AGF Servicepunt vijf jaar en is het tijd om de volgende stap te maken.

Overname AGF Servicepunt door VersPlatform Nederland

In een markt die verandert, veranderen ook de behoeften van ondernemers. Wij hebben gemerkt dat er meer behoefte is aan flexibiliteit en eigen invulling binnen de aangeboden diensten. Hier hebben wij al op ingespeeld door afgelopen jaar de diensten als losse modules aan te bieden. Maar om diensten nog verder te kunnen uitbreiden en centraal te kunnen aansturen binnen de AGF branche, is besloten om het dienstenpakket van het AGF Servicepunt vanaf 1 januari 2014 volledig te laten verzorgen door VersPlatform Nederland. Dit betekent dat vanaf die datum het AGF Servicepunt volledig in beheer komt van VersPlatform Nederland. De service, actualisatie, facturering en contracten worden daarmee ook voortgezet door VersPlatform Nederland.

Nieuwe weg voor AGF Servicepunt

De directie van AGF Servicepunt staat volledig achter de overname en de visie die VersPlatform Nederland heeft ontwikkeld op de toekomst. Hiermee hebben zij ook hun vertrouwen uitgesproken dat deze nieuwe weg een verdere professionaliseringsslag teweeg zal brengen in de branche.

2014; doorontwikkeling naar nog meer dienstverlening op maat

Momenteel is VersPlatform Nederland bezig met een doorontwikkeling van haar diensten en producten en in 2014 zullen zij met een upgrade en vernieuwde aanpak komen. De upgrade biedt AGF-ondernemers in 2014 de mogelijkheid om met een laagdrempelige basis te werken en deze aan te vullen naar eigen behoefte, wat nog meer kansen en mogelijkheden biedt. Vanaf 2014 zullen alle diensten vanuit VersPlatform Nederland verzorgd en beheerd worden. Voor de huidige AGF Servicepuntdeelnemers, die reeds per brief geïnformeerd zijn over deze ontwikkeling, zullen alle zaken, zoals de promotiepakketten en de online diensten, gewoon doorlopen zoals zij gewend zijn. In het eerste kwartaal van 2014 zal VersPlatform Nederland met meer informatie komen over de doorontwikkeling van de diensten en upgrade.

Heeft u naar aanleiding van bovenstaande vragen, dan kunt u ook contact met AGF Servicepunt B.V. T (070) 351 21 06 en/of VersPlatform Nederland T (033) 495 30 34.


Bron: ADN

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.