fotoreportage

Ruim 300 aanwezigen bij Kerstinspiratie-avond Postuma

Tholen - Het leek wel of er een invasie van AGF-detaillisten richting Kampen was getrokken als je op het parkeerterrein keek van de voormalige KZY veiling. Binnen was het al even gezellig druk en was er een en al sfeer zowel in het gedeelte met de hapjes en drankjes bij het Rad van Fortuin als in de rest van de hallen die ook vrij te bezichtigen waren.

Een grote diversiteit van alles soorten van producten die je je ook maar kunt bedenken in een AGF speciaalzaak waren in grote volumes en alle diversiteiten ruimschoots vertegenwoordigd. Vers en lekker waren de toverwoorden van deze avond en de vele aanwezigen hebben ook veel geproefd. Bij het SVO, honingtomaatjes, exoten van Nature's Pride, tarwegras op hydrocultuur, maar ook door het hele pand heen zag je mensen een mandarijntje of sinaasappeltje wegpellen om de verschillen in aanbod zelf te keuren. Vol Smaak leek tot leven te komen.



Sjoerd en Erik Postuma kijken terug op een zeer geslaagde avond. Een geschatte opkomst van 300-350 man lag boven onze verwachtingen en de sfeer onderling was positief en constructief. De avond werd door het Rad van Avontuur waar iedere aanwezige klant zijn of haar korting kon draaien onnavolgbaar enthousiast door Ton Theunissen van Zespri met hoge hoed en sirene voorzien van een feestelijke en gezellige atmosfeer.

Het belangrijkste doel van deze avond is het bieden van een platform voor onze klanten om eens op een andere manier in contact te komen met elkaar, de mensen van Postuma, het hoogwaardige assortiment en enkele specialistische leveranciers. Dat is de echte inspiratie van deze avond, elkaar aanvuren om er met z'n allen gewoon meer uit te halen als AGF specialisten en dat niet alleen met de feestdagen, maar ook weer in het nieuwe jaar met de gewone weken.

"Dat is wat we nodig hebben in deze tijd", zegt Erik Postuma. 'Waar zowel binnen onze branche als in de rest van de maatschappij de negatieve teneur nog te vaak de boventoon voert. Er zijn volop kansen voor ons vak, mits we samen een vuist weten te maken en onze aller klant "de Nederlandse consument" beter dan ooit weten te bedienen met bijzondere, smakelijke, gezonde producten en een degelijk advies. Deze avond is een voorbeeld van de mogelijkheden die we hebben met z'n allen als we ze echt gaan benutten. Elkaar op een positieve manier uitdagen met het doel elkaar vooruit te helpen is een van de belangrijkste pijlers van ons bedrijf en daarin willen we onze klanten zo veel mogelijk in betrekken om zowel bij ons als bij de detaillist goede ontwikkelingen mogelijk te maken.

Klik hier om de fotoreportage te bekijken
 
Fotograaf: Daan Sturm

Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.