Brunchcongres FSIN over Foodservice 3.0

Foodservice herpakt zich. Na 5 jaar crisis staat de branche voor de taak zichzelf opnieuw uit te vinden. De consument wordt steeds kritischer, online beslissen en bestellen speelt een steeds grotere rol en tegelijk wil de consument beleven en ervaren... Tijd voor Foodservice 3.0 - de nieuwe dynamiek. Daarover gaat het brunchcongres op 14 januari 2014 op de Horecava.

Zoals u inmiddels van ons mag verwachten hebben we weer vier topsprekers geselecteerd. Het gaat om onze eigen FSIN-directeur Jan-Willem Grievink en daarnaast Hans Kuipers (Lowlands/Loc7000), Michael Levie (CEO van citizenM) en Mathieu Weggeman (hoogleraar Organisatiekunde).

Onze sprekers hebben ieder hun eigen-wijze kijk op de wereld van nu en hebben van daaruit hun visie vormgegeven. Na hun presentatie is er tijd om in te gaan op uw vragen.

Hans Kuipers

Hans Kuipers (Lowlands/Loc7000) is verantwoordelijk voor food&beverage op Lowlands. Groei zit volgens hem de komende jaren vooral in het verder uitdiepen van de diversiteit en het blijven ontwikkelen van nieuwe concepten. Daar moet in elk geval 'ambachtelijkheid' uit spreken, een trend die je voelt op dit moment. Hoe ver kun je gaan als cateraar? Wat Hans betreft gaan we dat de komende jaren ontdekken.

Michael Levie

Michael Levie is CEO van de jonge, innovatieve en bekroonde citizenM Hotelgroup en heeft zijn sporen al ruim verdiend binnen de internationale hotelsector, waaronder Sonesta Hotels en NH Hotels wereldwijd. Hij spreekt op het brunchcongres over innovatie in de hotelwereld, waar andere foodserviceconcepten veel van kunnen leren. "It is all about people and caring for them, in combination with creativity."

Mathieu Weggeman

Mathieu Weggeman is hoogleraar Organisatiekunde, in het bijzonder Innovatie Management aan de Faculteit Industrial Engineering & Innovation Sciences van de Technische Universiteit Eindhoven. Daarnaast is hij strategic associate van Squarewise en voert hij een eigen praktijk als bestuursadviseur.

Jan-Willem Grievink

Jan-Willem Grievink is in Nederland een autoriteit als het gaat om het analyseren en duiden van de veranderingen in de totale foodsector. Consumenten denken niet langer in kanalen, maar willen overal in hun behoeften kunnen voorzien. Na 5 jaar jaar crisis staat de sector middenin een nieuwe werkelijkheid, met volop kansen voor innovatieve ondernemers. Jan-Willem Grievink houdt zich als directeur van het FSIN bezig met toekomstverkenningen rond de ontwikkelingen in de (internationale) foodkanalen, in de vorm van rapporten en presentaties en brainstorms voor leden van het FoodService Instituut.


Bron: FSIN

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.