Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

JEM-id sluit zich weer 24 uur op voor goed doel

Door het grote succes van vorig jaar gaat het team van JEM-id zich ook dit jaar weer 24 uur opsluiten om dingen te bouwen voor het goede doel. Op vrijdag 20 december wordt om klokslag 10.00 het startschot gelost waarna we 24 uur software gaan ontwikkelen. Daarnaast adviseren we tijdens deze 24 uur bedrijven over de gebruiksvriendelijkheid van hun website en over de inzet van social media. En dit alles voor het goede doel. De volledige opbrengst wordt namelijk gedoneerd aan een weeshuis waar onze collega Frank afgelopen zomer is geweest. Dit weeshuis is van de stichting Care for Children.



De opzet van vorig jaar is gedeeltelijk aangepast. Zo gaan we tijdens Serious Development Request 2013 een aantal gave ideeën omzetten tot eindproducten die voor veel van onze klanten van toegevoegde waarde kunnen zijn. De volledige opbrengst die we met deze projecten ophalen wordt overhandigd aan de stichting Care for Children. Wil je deze actie steunen? Speciaal voor onze GreenCommerce klanten zijn er een aantal hele interessante projecten zoals de relatiebeheer app waarmee je CRM ook buiten de deur toegankelijk is of de Workflow Management App waarmee je zelf acties kunt hangen aan belangrijke gebeurtenissen in het systeem. Ook gaan we tijdens Serious Development Request een Data/Chart Store ontwikkelen waarmee je op verschillende manieren je data inzichtelijk kunt bekijken.

Ook voor niet klanten is het mogelijk om onze actie te steunen. Zo kun je tijdens de 24 uur je website te laten testen, want vinden jouw klanten de producten die ze nodig hebben wel zo gemakkelijk als je denkt? Ook is het mogelijk om je in te schrijven voor het spreekuur met onze social media dokters. Zij adviseren je graag over welke social media kanalen je zakelijk het beste in kunt zetten om je doelgroep te bereiken. Meer informatie over Serious Development Request 2013 vind je op: sdr.jem-id.nl/. Als je je wilt inschrijven voor een van onze projecten, kan dit ook via deze website.

Publicatiedatum: