Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Limburgs fastfood concept The PommBar publieksfavoriet in De Smaak van NL

Afgelopen maandag 25 november vond in het voormalige kloostercomplex 'Landgoed Roepaen' in Gennep de finale van de Smaak van NL. plaats. The PommBar, een nieuw en innovatief fastfood concept, was een van de negen finalisten. Het concept, ontwikkeld door Hein Corten (Ullestraten) en Yannic Stortelder (Maastricht) won de publieksprijs 2013.

Het concept

The PommBar is een nieuw en innovatief fastfood concept. The PommBar wordt gekenmerkt door aandacht voor gezondheid en beleving. Het is een uniek fastfood concept waar persoonlijke smaak centraal staat. Door nieuwe technologieën kan er friet geserveerd worden die 50% minder vet bevat waardoor men de echte aardappel smaak proeft. Daarnaast heeft de consument aan de hand van 3 stappen de mogelijkheid om zelf zijn snack samen te stellen. De keuze in eigen kruidmelanges & sauzen zorgt voor een persoonlijke smaakbeleving. Meer informatie is te vinden op www.thepommbar.com

De ambitie is om zo snel mogelijk de eerste PommBar te openen. Op dit moment wordt er hard gezocht naar geschikte locaties voor de eerste vestigingen. Het concept leent zich voor festivals, evenementen maar zal ook zeker niet misstaan in een pand aan een drukke winkelstraat. Suggesties en ideeën zijn welkom via [email protected]

De Smaak van NL

Innovatie centrum Syntens organiseerde dit jaar voor de zesde keer De Smaak van NL. Een zeer vakkundige jury heeft in de voorrondes uit meer dan 90 kandidaten negen finalisten gekozen. The PommBar was uit deze negen finalisten de publieksfavoriet en won de publieksprijs 2013.
Het aardbeien ijsje Nice op een stokje werd door de vakjury verkozen tot smaakvolste product van 2013. Bij de beoordeling stond smaak staat centraal, maar ook ondernemerschap speelde een belangrijke rol. De ambitie om het product in heel Nederland verkrijgbaar te maken was van groot belang.

Publicatiedatum: