Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Gianfranco D'Amico, Bonduelle Italie:

"Geen plannen voor diversificatie met fruitsalades en sappen"

Onlangs werd Gianfranco D'Amico benoemd tot directeur van Bonduelle Italie. Eerder was hij Sales Vice President van Danone Italie. Hijziet genoeg uitdagingen. "Bonduelle heeft altijd gezocht naar nieuwe markten en manieren om de consumptie van groenten en fruit te verbeteren. De toename van de maisconsumptie en de fresh cut categorie zijn daar de meest aansprekende voorbeelden van."

D' Amico ziet het als een noodzaak om te innoveren. "Vooral in een markt als de onze met de nodige prijsdruk. We zullen nooit concessies doen aan de kwaliteit. Je mag met voedsel geen risico's nemen en vooral niet met groenten en fruit."

Volgens de directeur is Italie essentieel voor Bonduelle. "We zijn het derde land ter wereld en op fresh cutgebied. Hij ziet Oost-Europa niet als een gevaar. "In de verse sector is concurrentie vanuit Oost-Europa nog geen probleem en ook in blik en diepvries zijn die volumes marginaal.

Op dit moment heeft hij nog geen plannen om te diversifiëren met bijvoorbeeld fruitsalades of vruchtensappen. "Onze missie is duidelijk. We willen wereldwijd benchmarken en de groentenconsumptie stimuleren."





Voor meer informatie: Bonduelle Italia
Publicatiedatum: