Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Frankrijk: Bonduelle richt zich weer op diepvriesgroenten
Bonduelle heeft in 2011 de stoomgroenten gelanceerd. Nu heeft het Franse bedrijf het diepvriesaanbod uitgebreid met melanges van groenten: boontjes-wortels-erwten; courgettes-snijbonen-paprika's; bloemkool-broccoli-wortels. "Het idee om melanges op de markt te brengen is omdat consumenten dit niet snel zelf zullen samenstellen," legt Emmanuelle Cousy, marketingdirecteur Bonduelle Diepvriesproducten, uit. "Het is een groot succes. Het product is overal verkrijgbaar."
Duidelijkheid in het aanbod
Bonduelle wil de producten zo toegankelijk mogelijk maken. Een nieuwe lijn is "De groenten van de markt". Rustieke recepten, landelijke recepten en recepten uit de tuin, samengesteld uit rauwe groenten met een zakje kruiden die de consument naar eigen smaak kan toevoegen. De verschillen zijn verduidelijkt met kleurencodes: rood voor de rustieke producten, violet voor de zuidelijke producten en groen voor de producten van de markt. Ook heeft Bonduelle het recept "Parisienne" ontwikkeld (champignons-aardappel).
Het betreft een exclusief Frans product, maar enkele groenten worden nog in het buitenland gekweekt, zoals broccoli. "In 2014 worden er weer nieuwe concepten geïntroduceerd," zegt Emmanuelle Cousy.