Uli Schnier:

'Prijsverlaging van A-merken werkt niet tegen de discounters'

De prijsverlaging van vooral A-merken die supermarktketen Albert Heijn doorgevoerd heeft, gaat niet werken in de strijd tegen de discounters. Op prijs concurreren is een heilloze weg. Dat zegt zegt Uli Schnier, voormalig directeur van Aldi Nederland. "Servicesupers moeten de klant verwennen met keuze en variatie, met de service van een breder assortiment, met een echte bakkerij in plaats van dat bake-off en met een echte slagerij."


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.