Kwanza en Wellant dit jaar in een hoofdrol bij Veiling Zaltbommel
Kwanza®
Na een startjaar is Kwanza® dit jaar verder doorgebroken als een ras met prachtige, grote vruchten met een mooie kleur en zeker niet onbelangrijk lekkere smaak. Door vanuit een concept te werken, slaagt Veiling Zaltbommel er steeds meer in het gehele Holland seizoen deze framboos aan te kunnen bieden. Steeds duidelijk wordt dat kopers dit waarderen en Kwanza® steeds meer als uniek product zien.
Wellant®
Wat Wellant® betreft is uit een vorig jaar door de HAS in Den Bosch uitgevoerd onderzoek gebleken en bevestigd dat Wellant zich vooral onderscheidt door smaak. Onbekend maakt echter onbemind. Daarom wordt gezamenlijk, bij de Wellant ingezet op naamsbekendheid en communicatie over de heerlijke smaak van deze appel. Daarom zullen in het najaar ondersteunende materialen beschikbaar komen om dit met de consument te communiceren.
Naast deze twee belangrijke concepten beschikt Veiling Zaltbommel zoals bekend over een breed kwalitatief hoogstaand productenpakket onder het merk Suprimo wat dagelijks verkrijgbaar is voor zowel specialist als groothandel.
Op de AGF Detail in Houten (stand 341) kunt U dan ook kennis maken met de producten en de werkwijze van Veiling Zaltbommel