
"Als we het dan toch over smaak hebben"
Kwanza en Wellant dit jaar in een hoofdrol bij Veiling Zaltbommel
Kwanza®
Na een startjaar is Kwanza® dit jaar verder doorgebroken als een ras met prachtige, grote vruchten met een mooie kleur en zeker niet onbelangrijk lekkere smaak. Door vanuit een concept te werken, slaagt Veiling Zaltbommel er steeds meer in het gehele Holland seizoen deze framboos aan te kunnen bieden. Steeds duidelijk wordt dat kopers dit waarderen en Kwanza® steeds meer als uniek product zien.
Wellant®
Wat Wellant® betreft is uit een vorig jaar door de HAS in Den Bosch uitgevoerd onderzoek gebleken en bevestigd dat Wellant zich vooral onderscheidt door smaak. Onbekend maakt echter onbemind. Daarom wordt gezamenlijk, bij de Wellant ingezet op naamsbekendheid en communicatie over de heerlijke smaak van deze appel. Daarom zullen in het najaar ondersteunende materialen beschikbaar komen om dit met de consument te communiceren.
Naast deze twee belangrijke concepten beschikt Veiling Zaltbommel zoals bekend over een breed kwalitatief hoogstaand productenpakket onder het merk Suprimo wat dagelijks verkrijgbaar is voor zowel specialist als groothandel.
Op de AGF Detail in Houten (stand 341) kunt U dan ook kennis maken met de producten en de werkwijze van Veiling Zaltbommel
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2021-09-30 Korten keten platform Boeren & Buren opent 8 nieuwe Buurderijen
- 2021-09-29 "We organiseren een vrolijk fruitfeestje"
- 2021-09-28 "Voedselveiligheid is een heel belangrijk onderdeel van ons werk"
- 2021-09-27 Klanten gaan door het vuur bij De Groenteboer
- 2021-09-24 Nieuw: Groentje van Schulp
- 2021-09-23 "Groenten en fruit die niet perfect in een malletje passen van de supermarkt zijn júist natuurlijk en normaal"
- 2021-09-22 Hoe houden we de ambulante handel in beweging?
- 2021-09-21 Kassabon inzetten als marketingtool
- 2021-09-20 Al je eten lokaal kopen én toch geen tijd verliezen. Kandawel?
- 2021-09-17 Wagenpark De Blauwe Tomaat uitgebreid met TukTuk
- 2021-09-17 “Zonder bewerking red je het niet als AGF-speciaalzaak”
- 2021-09-16 Boerderijwinkel blijft populair
- 2021-09-15 Alle weekmarkten in Nederland als immaterieel erfgoed?
- 2021-09-14 Davithaja promoot vaccinatie op Antwerpse markt
- 2021-09-13 "Impressie van een prachtig vak"
- 2021-09-10 BoodschappenLokaal gaat verder onder de hoede van De Lokalist
- 2021-09-09 Beter verdienen met appeltje-eitje-concept
- 2021-09-08 Extra omzet genereren in Q4
- 2021-09-07 Opening Rechtstreex in Den Haag
- 2021-09-06 “Hoe zorg ik er nu voor dat een medewerker gaat doen wat ik wil?"