Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fresh Line Fruit Services GmbH blijft uitbreiden

"Snellere, doelgerichte en efficiënte diensten voor geretourneerde en afgekeurde AGF"

Tholen - Bij de start van het nieuwe zomerfruitseizoen bevindt het team van het Duitse Fresh Line Fruit Services GmbH zich in de aanloop naar het klassieke hoogseizoen. "Hoewel de omstandigheden jaarlijks wat variëren met de wisseling van de seizoenen, gaan we met hoge verwachtingen het nieuwe seizoen tegemoet. We anticiperen dit jaar op grotere volumes, vooral wat betreft steenfruit, waardoor snelheid en efficiëntie dit seizoen van cruciaal belang zijn. Door de vroege start van veel producten zullen er automatisch meer klachten zijn," voorspelt Ümit Ayar, Managing Director van Fresh Line Fruit Services GmbH.

Het in Nettetal (Noordrijn-Westfalen) gevestigde bedrijf ziet zichzelf als een extern klachtenteam voor middelgrote en bekende leveranciers van groenten en fruit en biedt een volledig scala aan diensten voor geretourneerde en afgekeurde goederen. De afgekeurde partijen worden zowel op het eigen bedrijf (onder andere in Heijen in Nederland - op een strategisch ideale locatie op de grens met België en Duitsland) als op vaste locaties in andere Europese landen afgehandeld en direct teruggestuurd naar de markt. "Het doel van onze service is om voedselverspilling te voorkomen en de financiële verliezen van de betreffende klant zoveel mogelijk te beperken. In Europa richten we ons voornamelijk op Nederland, België, Oostenrijk, Denemarken en Duitsland en werken we samen met lokale bedrijven om alle klanten te kunnen bedienen," zegt Ayar.


Ümit Ayar en Maricarmen Jiménez Alarcón geven advies en ondersteuning aan handelaren in groenten en fruit in heel Europa.

Bijna tien jaar ervaring
Ayar weet uit ervaring dat snelheid van het grootste belang is bij bederfelijke goederen zoals groenten en fruit, aangezien zelfs uren en minuten in sommige gevallen cruciaal kunnen zijn. Fresh Line Fruit Services GmbH heeft sinds de oprichting in 2015 haar service voortdurend aangepast, geoptimaliseerd en ontwikkeld in lijn met de veranderende eisen van haar klanten. "We hebben in de loop der jaren onze expertise en ons netwerk opgebouwd en kunnen nu snellere, doelgerichtere en efficiëntere diensten aanbieden. Dit is een proces van jaren geweest en we raden iedereen dan ook met klem af samen te werken met na-apers die nieuw zijn en inees een soortgelijk concept aanbieden."

Het jonge, betrokken team houdt zich niet alleen bezig met de opslag van geretourneerde groenten en fruit, maar ook met het verhandelen van overschotten. Ayar: "Dit zijn vaak producten die niet geschikt zijn voor transport over langere afstanden of om andere redenen lastiger zijn te verkopen. Dankzij ons netwerk kunnen we ook zulke producten snel en gemakkelijk op de markt brengen. Ons motto is immers na al die jaren nog steeds hetzelfde: voor elk product is een markt. Toch is het raadzaam om niet te lang te wachten en op tijd te handelen."

Voor meer informatie:
Ümit Ayar
Fresh Line Fruit Services GmbH
Leutherstrasse 12
41334 Nettetal, Duitsland
Tel: +49 (0) 2157 1287 900
[email protected]
www.fresh-line-services.de

Publicatiedatum: