Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Combiverpakking aardappelen/uien werpt vruchten af bij retailer Texas

Dat een goede marketing ook succesvol kan zijn in de aardappelen- en uienbranche heeft een proef van de National Onion Association, US Potato Board en Package Containers Inc bewezen. De groep werkte samen met een retailer in Texas onder de noemer 'Create Mealtime Magic' van half november tot eind december met een innovatieve gecombineerde aardappelen- en uienverpakking. De verkoop steeg met 7,5% en gemiddeld was de omzet per winkel $82 per week hoger.

"We hebben hiermee bewezen dat consumenten het fijn vinden als uien en aardappelen samen worden aangeboden", zegt Kim Reddin. De verpakking bevat productinformatie over aardappelen en uien, inclusief recepten en gebruikstips.

Dankzij het succes van deze proef wordt deze het komende jaar verlengd.


Bron: produceretailer.com
Publicatiedatum: